Thursday, August 13, 2009

Thanks...tutorialized.com

ကၽြန္ေတာ္ flash ကိုသံုးတက္ေပမယ့္ အရမ္းျမင့္တဲ့ action script ေတြကိုေတာ့ မရေသးဘူးဗ်.
အခုကၽြန္ေတာ္လုပ္ရမယ့္ website က sunlighttaxi.com အတြက္ပါ.
သူတို႔က ကိုယ္ပိုင္ fm လဲရွိေတာ့ သူတို႔ site မွာ သီခ်င္းထည့္ခ်င္တယ္တဲ့..
home page ရဲ႔ 70% ကလည္း flash ကိုပဲသံုးထားတာ..

သီခ်င္းထည့္ခ်င္တာကေတာ့ ရတယ္ေပါ့..
ရိုးရိုးသီခ်င္းထည့္တာကေတာ့ လြယ္ပါတယ္.
ဒါေပမယ့္ သူတို႔က play ဆိုသီခ်င္းက play ၿပီ
stop ဆို သီခ်င္းက ရပ္ရမယ့္တဲ့..
ေနာက္ beat လည္းထည့္ခ်င္တယ္တဲ့
အဲ့မွာစားၿပီ..

ကၽြန္ေတာ္ကအဲ့ဒိေလာက္အထိ flash ကိုမကၽြမ္းေသးဘူးဗ်..
ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္က flash ကို အေျခခံထက္နဲနဲပဲပိုတက္တာပါ..
ေနာက္ နဲနဲပိုကြန္႔တက္တာထက္မပိုဘူး..
ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳးစားၾကည့္တယ္ဗ်..
မရဘူး..

ေနာက္ဆံုး internet မွာ သြားေမႊလိုက္တယ္..
ေတြ႔ေတာ့ေတြ႔တယ္..
ဒါေပမယ့္သိပ္မလုပ္တက္ဘူး.
ေနာက္ဆံုး tutorialized ကိုသြားေတာ့မွပဲ ရေတာ့တယ္..
ဒီ site က ကၽြန္ေတာ္ designer စျဖစ္တည္းက သံုးခဲ့တဲ့ site ေလးပါ..
ဒီ site မွာ အကုန္ရွိတယ္..
design ..
programming....
java...
auto cad...
3d max...
အကုန္ရွိတယ္...
သိၿပီးတဲ့သူေတြလည္းရွိမွာပါ..
မသိေသးတဲ့သူေတြအတြက္ မွ်ေ၀လိုက္ပါတယ္...

No comments: